dilluns, 17 de maig de 2010

El gran TEaTRe!

El Gran teatre!


Dissabte vaig tenir l´oportunitat d´anar de boda, si!,em vaig auto-convidar, i és que senta bé anar de boda sense pagar 120 euros de regal, encara que no conegues ningú i solament siga uns instants també un ho pot passar bé.

I no t´has de preocupar si tardaran un mes o sis en separar-se, ja que possiblement no els tornaràs a vore més.

La qüestió és que passava per allí i el cadillac roig juntament amb uns quilos de pètals de roses al terra em van cridar l´atenció i com si estiguera a Bocairent em vaig acomodar allí, a la barrera, esperant que el nuvis aparegueren per la porta del ajuntament de Gràcia per vore si hi havia alguna novetat o si d´alguna manera aquesta boda anava a ser com totes les altres, un teatre on el rituals estaven ben definits.


Estava allà i sense adonar-me´n estava fent el meu primer reportatge de boda sense cap benefici que no fora altre que un quilo d´arròs basmati a cada peu, espere que si algun dia tinc ganes de fer algun espectacle d´aquestos el que em caiga per sobre almenys siga arròs bomba!