dijous, 18 de novembre de 2010

El taller amb Txema Salvans

El cap de setmana passat vaig tenir la gran sort de poder realitzar un taller de fotografía amb Txema Salvans, que juntament amb José Manuel Navia son dos grans fotògrafs que m´han sorprès gratament i més m´han aportat últimament, primer i molt important per la seua manera d´entendre la fotografía i segon pel seu gran treball.
Podeu vore el que va resultar el taller al blog de l´escola Blank paper, si vos interessa aquest tipus de fotografia, estaria molt bé que ho llegireu, interessant!


©Camino Laguillo

També vos recomane la web de Txema Salvans, un fotogràf bastant critic i al mateix temps irònic, segur que no et deixarà indiferent i et farà replantejar-te alguns conceptes.

Al taller Txema ens va demanar informació sobre zones de carretera on hi havia prostitució per seguir completant el seu treball.
Despres d´una setmana buscant informació i amb algun treball semblant que he vist al blog de spottorno vaig pensar en la possiblitat de buscar amb el Google street view aquelles zones de València que jo coneixia on havia vist prostitució, i ajudar-lo d´alguna manera, el resultat que em va sortir em va sorprendre, ja que havia aconseguit realitzar un treball bastant semblant al de Txema sense haver de menejar-me de casa.
I em vaig tornar a plantejar la pregunta que ha sorgit amb l´últim treball de Fontcuberta,
necesitarem fotògrafs d´aci poc?

6 comentaris:

Santi ha dit...

ostres, qué interessant!

Milú ha dit...

que bona!

Virginia ha dit...

joder, haces unas fotos increibles.

S.A. ha dit...

Que curiós!

SalTimBanKy ha dit...

Si la veritat és que com a mínim sembla curiós, després és poden treure moltes conclusions.

Gràcies a tots per els comentaris!

Noemí Conesa ha dit...

ostres Josep! que bo el teu treball per ajudar al Txema Salvans, podria ser un projecte en si mateix. el treball sobre el google street view és alucinant, jo tb el vaig veure al blog de l'Spottorno.

i et vaig veure en aquest taller en una foto de la web de Blank Paper.

fan ganes d'anar a Madrid!!

petons!